Закон «Про захист прав споживачів»
Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Що можна повернути
Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товару
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту atlas.connect.b@gmail.com c позначкою «Повернення»:
- Фотографію товару, на якій видно брак/дефект
- Фотографію етикетки
- Фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару неможливі.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
Ми рекомендуємо
Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Додаткова інформація
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.